4 ways to get out of a workout slump

¿Te fue tan bien esos últimos meses y te tomaste un descanso? ¿Regresaste de vacaciones gordit@ y precios@ con esta navidad? ¿Tuviste tus resultados y ya no sabes qué hacer? Estas y más preguntas puedes tener, es normal, créeme acabo de salir de una.

Regresando de estas festividades juré y perjuré regresar al gym… al inicio lo hacia pero no con el entusiasmo y constancia que solía. ¿Por qué? ¿Cómo le hice? Sigue leyendo ;)😉

// Did you make your best in those last months and you took a rest? Those holidays leave you chubby and cute? You got your results and now you don’t know what to do?  If you have this and more questions , it’s okay, believe me I just got out of one of this slumps.

Coming back from this holidays, I promised myself to get back to the gym…At the beginning I did it but not with the same enthusiasm and constancy that used to have. Why? What did I do?…. Keep reading ;).😉

  • Think about the consequences 😨
    Todo el trabajo y resultados que ya habías hecho no volverán…o bueno tal vez, pero tendrás que iniciar desde 0. Si regresaste chonchit@ es más fácil quitarse lo que aumentó a empezar toooodo.

// All your effort and results you’ve made are not coming back…well, maybe they are but you’ll have to start from the bottom. If you’re back chubby it’s easier to get rid of what increased on you :s than start everything again.

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  • Find your motivation and what inspires you
    Ya sea desde tus amigos que te motiven, tus pensamientos, alguna foto, frase o incluso esa prenda que te dejó de quedar ¡o quieres que te quede! Incluso puedes darte una vuelta (si es gym a donde vas) y ve a las personas que hacen ejercicio, tal vez te contagien ese sentimiento de ejercitarse.

// Whether your friends motivate you, your thoughts, a picture, quote or even that garment that doesn’t fit you anymore or you want it to fits you! You can even go (if you workout in a gym) and just see people working out, maybe they can spread you that feeling of workout.

  • Forget and change the routine
    Puede ser literalmente la rutina de ejercicios y/o de tu día. No regreses a hacer ejercicio haciendo lo mismo, te terminarás aburriendo, intenta cosas nuevas, escucha nueva y diferente música que te motive, compra ropa deportiva nueva, conoce gente nueva, prueba aparatos y rutinas nuevas. En Internet hay muchos ejercicios pero siempre hazlos a tu ritmo y resistencia; o puede que un entrenador personal, cada quien 😉.

// It can be literally change your workout routine or the routine of your days. Please don’t came back doing the same workouts, you’ll get bored, try new things!, listen to new and different music that motivates you, buy new sporty clothes, meet new people, try new machines, new routines. There’s a looot of workouts on internet but remember always doing them at your own pace and resistance; or it can be a personal trainer, it depends on each one 😉.

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  • Enjoy!!

Cambia tus playlist y muévete a otro ritmo o a otra canción 😋 En mi opinión yo no podría hacer ejercicio ni dos semanas enteras con la misma playlist. Spotify siempre tiene música nueva, playlist muy buenas e incluso una sección para hacer ejercicio.

O puedes ver Netflix / Youtube he visto y conozco muchas personas que optan por hacer esto también, lo intenté, créanme, el tiempo vuela. Con ambas opciones el tiempo pasa rápido y disfrutas el hacer ejercicio, solo no te distraigas mucho ;).

// Change your playlist and move at your rhythm or at another song! 😋 In my personal opinion I couldn’t workout not even 2 whole weeks w/ the same playlist. Spotify always has a lot of new music, some really good playlist, they even have a section of playlist for working out.

Or you can watch Netflix / YouTube, I’ve seen and I know some people that chose to do that; I tried, and believe it or not, time flies! Both options the time goes fast and you enjoy working out, just try not to distract yourself, please :P.

FEED YOUR GOALS – STARVE YOUR DOUBTS – FIND YOUR MOTIVATION

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3 comentarios en “4 ways to get out of a workout slump

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